carlijnhanselman.reismee.nl

korte update

Even snel een korte update van de afgelopen 2 weken:

Nieuwe oplader voor me laptop is gefixt. De lieve familie Duminy heeft me er eentje geleend voor zolang ik hier nog zit!

Ondertussen hebben we ook een heus kaartclubje hier. Samen met Renaat, Oscar, Liza en een x aantal 3 liter pakken wijn boerenbridgen we hier wat af.

Twee weken geleden zijn we een weekendje in Stellenbosch geweest. Die vrijdag hebben Liza en ik samen met wat studenten uit Grabouw een winetasting gedaan. Met een hop on hop off busje door Stellenbosch heen gereden en verschillende wijnboederijen bezocht. De dag vervolgens afgesloten met all-you-can-eat sushi. En daarna nog uitgeweest! Die zaterdag een beetje door Stellenbosch gestruind en s’avonds weer terug naar de all-you-can-eat sushi tent om ons net als de avond er voor helemaal misselijk te eten in de heerlijke sushi!

De laatste weken tikken nu echt weg en ik merk dat ik steeds drukker met school wordt/moet zijn. 15 juni is mijn deadline voor mijn digitaal portofolio, en ik moet nog aardig wat werk verzetten om alles keurig optijd af te hebben. Dit gaat natuurlijk wel lukken! Om deze reden heb ik er ook voor gekozen afgelopen weekend thuis te blijven en lekker aan de bak te gaan. Of naja thuis, vrijdag even met lies Caledon in geweest en zaterdag nog even lekker ‘n kaartavondje gehouden met Renate en Oscar.

Op stage ben ik deze week ook druk geweest. Maandag heb ik een workshop gegeven voor de vrijwilligers van de aftercare over probleemgedrag bij kinderen en gisteren heb ik een gespreksopname gehad met een studente van de high school.

Overigens ben ik de afgelopen dagen niet voor niets zo druk geweest. Morgenvroeg ga ik namelijk samen met Miriam en Renate voor 5 dagen op een roadtripje langs de Gardenroute!

Dus ik ga nu even me koffertje verder inpakken. Volgende week nieuwe update over de Gardenroute!

Dikke juuuuuuu
ps. weer een doel bereikt; ik vind rode wijn lekker.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!