carlijnhanselman.reismee.nl

Kort storie

Hee allemaal,
even een korte update van hoe het allemaal gaat hier:

Afgelopen weekend weer een heerlijk chill weekend gehad! Wederom naar Kaapstad geweest. Lekker cocktailtjes, wijntjes en biertjes gedronken. Zaterdag zijn we bij het holi color festival geweest, een festival waar je fijn met kleurtjes mag gooien in de zon overdag en savonds verder feest met neonlight. Zondag zijn we naar Robbeneiland geweest, een kleine bustour over het eiland en even binnenkijken in de gevangenis terwijl een oud gevangene informatie geeft. Tijdens de boot tocht nog een paar zeehonden gespot en op het eiland een schildpad. Robbeneiland vond ik niet heel bijzonder, al moet je daar wel een keer geweest zijn wanneer je hier bent.

De rit weer terug naar Genadendal is iedere keer weer genieten. Het is moeilijk te beschrijven wat je allemaal om je heen ziet. Tussen de bergen door met grote vlaktes ‘niks’. Foto’s zeggen meer dan woorden, dus misschien kunnen jullie beter de foto’s bekijken.

Laughing

Op stage gaat het overigens goed! Al zien we soms ook dingen die minder fijn zijn.

Dit keer een stuk korter verhaal dan de vorige verhalen. Maar de plicht roept; samen Liza de week door midden zagen met een wijntje en wat kaarten vanavond.

Wederom veel liefs uit het mooie (en vandaag iets minder warme) Afrika!

Wouter

Ha Carlijn, jij past zo ik lees de KISS methode toe;
Keep it short and simple!
Heel veel plezier en geniet van je verblijf.

Annie en Hans Ribbers

Leuke reisverslagen. Interessant en leuk om te lezen.